torstai 28. helmikuuta 2013

Ihana kevät - rakkautta rinnassa!



Nyt täytyy sanoa, että sanelin tuon ensimmäisen viestin eukolle ja hän kirjoitti tuollaisen feministisen!!!! Naiset keittiöön ja kaljaa kantamaan mutta ei enää ikinä minun blogiini.

 Kevät on tullut. IHANAA!

  Mä paljastan teille kaikille rakkaille lukijoille. Mä olen korviani myöten rakastunut! Mun korvasta lähtee oikein liekkejä, niin tulisesti olen rakastunut.


Tää on oikeesti iso juttu. Mä en oo koskaan kokenut tällä samalla tavalla!!!





ja 
sen 
mun 
rakkauden 
kohde


on


tässä


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



DOBERMANNI KOIRA BOBRIKOV!

Totisesti kevät on rakkauden aikaa...






MUTTA MUA ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!


Eukko kävi nimittäin Bobrikovin kanssa lenkillä

ja
.
.
.


JA JÄTTI BOBRIKOVIN PÖKÄLEET TIELLE! Tämä on varma kevään merkki!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti