maanantai 31. maaliskuuta 2014

LORTOT


Lortot ovat maailman suurin syöpä!



Luit aivan oikein. Lortot ovat maailman suurin syöpä!

Minä olen valmis repimään pelihousuni! Olen selannut Facebookiani ja se on täynnä teinipissiksiä.





Lopettakaa se poistailu jo!!!!!!!!!!! Paitsi viimeinen, mennään naimisiin!





Joka päivä kaiken aikaa
mietin onko tämä totta ollenkaan
että kanssas tätä taikaa rakkauden me koetaan
että kantaa oikeasti
Tämä tunne aina päivään huomiseen
ja taas hetken ihanasti
tunnen sydämeni lentoon lähteneen

Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa
Kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
Tahdon syliisi painaa pääni
Tahdon lämpöösi nukahtaa
Olla kanssasi oikeesti onnellinen
Sua oikeesti rakastaa


Tämä on Hollywoodin "tähtinäyttelijä. SHOOT ON SIGHT! Vokottelee mun beibiä.











Olen viettänyt viime päiväni myös Tinderissä. Kaikista muijista olen tykännyt.



Minä olen Pera "Mr Swipe Right" Härski.


Sara tietää sen.





Näin se totisesti on. Me oikeastaan alettiin seurustelemaankin :3




Ikävä kyllä Smoukkis -rakas lähti nyt maailmalle.




 Edelleen jaksan odottaa!!!!!





Aina jossitella voi
mut ylpeys minut tähän toi
joku mennyt mun mieltä vaivaa
ois pitäny tehdä meille aikaa
kohti menestystä vaikka painaa,
pitäis nainen ykköseks laittaa aina
ja nyt tajuan sen
unohdin olla parempi mies



Rakastan eukkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti