torstai 14. tammikuuta 2016

Te ette osaa edes kuvitella!



Tervehdys!

Minä olen muuttunut mies


Minä olen kokenut kovia viime kuukausina.








Minä olen ollut Afrikassa viime kesästä asti




 Minä olen ratsastanut norsuilla






Se on mielestäni ironista, koska eukolla on usein naama norsunvitulla. Eukollakin minä ratsastin.





Ensimmäiset viikkoni, kun pääsin  Afrikkaan, ripuloin koko ajan.







Kakka oli aivan kansalaisten väristä






Tässä on ystäväni Njimbo. 13-vuotias poika, jonka vanhemmat olivat myyneet mieheksi 98-vuotiaalle eukolle, joka tarjosi Njimbon vanhemmille kolmea vuohta. Njimbo, varsinainen musta ori kipitti eräänä pimeänä yönä varjoissa karkuun ruman katalan eukon luota ja hän tuli tähän kodikkaaseen 75 henkilön kylään, jossa minäkin olen asunut.




Ikävä kyllä joulun alla leijona söi Njimbon




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti